Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 20 Feb 2024 11:33:41 +0200

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/01593 aadressile Harju maakond, Tallinn, Haabersti linnaosa, Kubu tn 
15// 15a// 17// 9// 9a// Kubu tänav T2// Rõugu tn 1// 11// 13// 15// 17// 
9// Rõugu tänav T1// T2// T3// Sagari tn 10// 14// 16// 18// 22// Sagari 
tänav T2// T3, Harju maakond, Tallinn, Haabersti linnaosa, Kubu tn 10// 15// 
15a// 17// Kubu tänav T2// Rõugu tänav T2// Sagari tn 22// Sagari tänav T3, 
Harju maakond, Tallinn, Haabersti linnaosa, Kubu tn 10// 15// 15a// 17// 
Kubu tänav T2// Rõugu tn 15// Sagari tn 22// Sagari tänav T3, Harju maakond, 
Tallinn, Haabersti linnaosa, Kubu tn 10// 15// 15a// 17// Kubu tänav T2// 
Rõugu tänav T2// Sagari tn 22// Sagari tänav T3, Harju maakond, Tallinn, 
Haabersti linnaosa, Kubu tn 10// 15// 15a// 17// 9// Kubu tänav T2// Sagari 
tn 22 (Kõvakattega teed ja platsid, Veetorustik, Kanalisatsioon, Sademevee 
kanalisatsioon ja drenaaž, Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 78406:606:0071 Rõugu tn T1 valitseja

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26893451>  (menetlus nr: 
416665), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (NATALJA TEPLJAKOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister